tiistai 6. elokuuta 2013

Ei ne oo mitään merkkii, ku ne on mun vaan.

Eikä! Blogin pitäminen on sittenki ihan liian hauskaa XDDDDDDDDDDDD

Ehkä mun on pakko sittenkin jatkaa tätä taas :'''''''''''D voin tulla kertoon kaikkee turhaa ja niin hitsin hauskaa XD Mun unet on varmasti ihan täydellinen aihe. Noiden runoilujen lisäks. Voi mun runoilut. Ja ettekö muka uskonu, et oisin hyvä kirjottaja!?

trololololololololo
okei oon hiljaa.

Alusta:
Ilmoitan teille, että jatkan jälleen kirjottamista. Ja vaikka olin tehnyt tästä blogista niiiiiiiin runollisen, niin isonnan vähän rajoja, alan niin sanotusti suvaitsevammaksi sisällön suhteen. Tai en tiä sittenkään. Koska mullahan on se toinen blogi jota pidin joskus. On itse asiassa kolmaskin. Joten hitsit! Tää on hankalaa!!!

Kysymys kuuluu:
Jatkaako The world omana tarina bloginaan ja Colour the sky pistetään jälleen toimintaan ja päivitellään sinne kaikenlaista turhaa? Vaiko, että kaikki tänne vaan, tarinat ja huonot vitsit?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How did you see the world?