maanantai 14. marraskuuta 2011

Olen keskeneräinen

Mä haluaisin kertoa teille kaikki maailman tarinat. Mä haluaisin näyttää teille kaikki maailman salaisuudet. Mä haluaisin koskettaa kaikkia maailman ihmisiä. Mä haluaisin saada kynän tanssimaan paperilla. Musteen piirtämään sen ainutlaatuisen koreografian. Mutta mä haluaisin olla pakottamatta.

Kaikki tämä on kesken. Valmista ei ole mikään, paitsi loppusilauksen saanut. Kynä ei tanssi musiikin tahtiin.

Miten saada eloton vetämään syvään henkeä ja luomaan? Minulla on ajatus, jos lainaisin sille sieluni. Tulisin osaksi sitä?

Ajatukset ovat nopeita välähdyksiä, katoavia hetkiä, tunteita, jotka eiväht koskaan olleet täysin valmiita. Sieluni lainaaja antaisi tunteelle hiukan enemmän aikaa, kaikki ehtisi valmiiksi. Keskeneräistä olisi vain jälki ja lopputulos.
200811

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

How did you see the world?